Wat voor betekenis heeft het liedje for the love of a daugther voor demi lovato?

Waarom heeft ze dit geschreven of zingt ze dit? Heeft ze dit echt meegemaakt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Het liedje gaat over een vader die alcoholist is.
Of ze dat zelf meegemaakt heeft, kan ik niet duidelijk vinden. Haar ouders zijn wel gescheiden toen ze nog jong was, maar of dat om deze reden was, is niet duidelijk uit haar website. De band met haar vader is de laatste tijd wel weer beter dan hij vroeger geweest is.

Zelf heeft Demi Lovato in de afgelopen periode een tijdje in een behandelkliniek voor eetstoornissen gezeten nadat ze een inzinking heeft gehad. Het gaat nu beter met haar.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben een Lovatic. En Demi heeft het liedje inderdaad zelf geschreven. Hij zou eerst op haar tweede album komen:'Here We Again'. Toen zat nog bij Disney en mocht het niet op haar album omdat het liedje te heftig zou zijn voor haar jongste fans. Wat ik weet is dat Demi al 5 jaar geen contact met haar vader (via een interview in een tijdschrift en dat ze zegt ze ook in het liedje) en dat ze haar stiefvader als haar echte vader beschouwt. Dat vertelt ze ook in het einde van het filmpje hieronder (link).
Dit zijn feiten voor de rest heeft Demi er nog nooit echt over gepraat.

Toegevoegd na 6 minuten:
Ik ben een Lovatic. En Demi heeft het liedje inderdaad zelf geschreven. Hij zou eerst op haar tweede album komen:‘Here We Again’. Toen zat ze nog bij Disney en mocht het niet op haar album omdat het liedje te heftig zou zijn voor haar jongste fans. Wat ik weet is dat Demi al 5 jaar geen contact met haar vader heeft (via een interview in een tijdschrift en dat ze zegt ze ook in het liedje) en dat ze haar stiefvader als haar echte vader beschouwt. Dat vertelt ze ook in het einde van het filmpje hieronder (link).
Dit zijn feiten voor de rest heeft Demi er nog nooit echt over gepraat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ze zit toch nog bij hollywood records? (hollywood records is een deel van disney)