waar kan ik gratis bladmuziek voor de dwarsfluit vinden en het ook nog een beetje moderne muziek is?

ik ben niet heel goed maar ook niet slecht in spelen, dus graag niet te moeilijke partijen. Ik ben 12+ dus ik wil graag pop muziek spelen. als U iets weet hoor ik het graag.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

probeer eens via Google te zoeken naar dwarsfluit muziektorrents met de woorden, torrent dwarsfluit bladmuziek in de zoekregel van Google.
Succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelf haalde ik mijn bladmuziek uit de bibliotheek. Meestal is dat voor piano geschreven en staan er ook gitaar akkoorden bij. Ik speelde op een bariton en dat ging prima. Top 40 en klassiekers, ze hebben alles in die bibliotheek.