Wie kan mij adviseren, wat voor een recordertje ik het beste kan kopen om koorrepetities op te nemen en thuis te oefenen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Je kan al redelijk goedkoop een twee of vier sporen recorder kopen, eventueel met een minidisc ( moet je wel tweede hands kopen en ook de disckjes zelf ) met een microfoon kan je redelijke oefenopnamens maken.
En anders moet je even op de volgende link kijken misschien is dat iets voor je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op mijn mobiel pakt ie de link niet maar je kan even kijken op feedback.nl en op recorders zoeken.
Hier zijn verschillende recorders te vinden. Kan je misschien een beetje vergelijken
als je een iphone hebt dan kun je er Italk erop zetten en dat kan je dan ook op je computer zetten.
Bronnen: