Hoe heet het liedje in Son of the Mask?

Een heel ontroerend punt met als achtergrond een groot raam. Dan kruipt de baby bij zijn vader als teken dat ie toch van hem houdt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoop je dat iemand het vandaag wel weet?
Maar wat denk je hier van:
Je download de film,zoekt het liedje op,dan zorg je dat je iemand bij je hebt met de Shazam-app(of Soundhound),dan krijg je door hoe het liedje heet en van wie het is.
Is een manier,toch?
Suc6!^^
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Thx

Het beste antwoord

Dat liedje heet "Somewhere over the rainbow"

Toegevoegd na 8 minuten:
Hier kun je het stukje uit de film zien:
http://www.youtube.com/watch?v=T39vFWVY4jM
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Van??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zijn naam staat op de video (een moeilijke naam):
Israel "IZ" Kamakawiwo'ole
Amadea
12 jaar geleden
Dat is de naam van de zanger, maar het lied werd geschreven door Bob Thiele en George David Weiss. De eerste uitvoering ervan was van Louis Armstrong.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er wordt gevraagd om de titel van het liedje en niet om de herkomst van dat nummer. Aangezien deze versie in de film voorkomt, mag ik aannemen dat hij niet op die van Armstrong zit te wachten.
Amadea
12 jaar geleden
Mijn reactie is bedoeld n.a.v. het "Van??" van Dominique. Ik vat "van" op als zijnde geschreven door. Het lied is in dat opzicht niet van IZ. Extra informatie geven kan op een kennissite toch zeker geen kwaad?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ne bedankt vond ik toch handig om te weten ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Eigenlijk was het een combi van: what a wonderful world/over the rainbow