dit jaar ben ik naar frankrijk geweest en op de camping werd er een liedje gedraaid, er kwam iets in voor wat klonk als 'sebossa' en jeux de boule, ?

het klinkt echt heel raar, maar ik wil het echt heel graag weten (:

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
werd het gezongen door een man, een vrouw of een groep?
En was het een Franstalig nummer? Een typsich Franse chanson of meer popmuziekachtig?

Antwoorden (1)

Kijk op de site van de camping. Misschien hebben ze een cd, en staan de nummers op de site, even op youtube opzoeken, en klaar :)