Iemand die het misschien (her)kent?

Ik hoorde onlangs een liedje en dat ging als volgt Hear on .. Best song.. Jesus.. En daartussen hoorde je een soort deuntje als tudududuu. Een beetje zo'n spannend geluid. Het klink heel gek, maar als iemand het weet zou diegene mij enorm helpen! Het is een man die zingt. Ik weet echt niet tot welk muzieksoort het behoort. Maar het lijk in ieder geval op muziek van een bandje zoals coldplay.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Depeche Mode met Personal Jesus?Is dan wel niet hetzelfde als Coldplay, maar het voldoet wel een beetje aan je beschrijving.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
zat ik ook aan te denken!
ik ken ook mensen die deze tekst gebruiken:P
hear on, personal, jesus.
ipv your own personal jezus heb ik altijd al raar gevonden dat die meiden het niet kunnen verstaan:P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja inderdaad, daarom dacht ik er dus aan :P Heel veel mensen verstaan de teksten altijd verkeerd, dus het kan best wel dat het dit lied is :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Haha, toevallig :P En het lijkt echt op geen één manier op coldplay hoor :P

Andere antwoorden (2)

is het soms Tenacious d met Tribute?

Toegevoegd na 3 minuten:
de link klopt niet ik probeer het nog eens

Zo deze is beter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Genesis - Jesus he knows me.