Binnen- of Buitenconcert? (zie uitleg)

Ik was gister bij m’n vriendin en ik zei laten we robbie williams gaan kijken.Dat is het grootste buitenconcert ooit.Tijdje later zegt mn vriendin: Stel je hebt een concert in de amsterdam ArenA, buitenconcert dan, maar wat als ze dan dat dak dicht doen is dat dan nog steeds een buitenconcert?Dus bij deze.Is dit dan nog steeds een buitenconcert of is het dan een binnenconcert..?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (3)

Dan lijkt het me een binnenconcert. Maar binnen of buiten maakt toch niet uit? Als het maar gaaf is toch :-).
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja dat klopt maar ik zei gewoon n buitenconcert en mn vriendin binnen.En ik moet gewoon gelijk hebben.Haha!Maar bedankt voor je reactie!
Volgens mij is het dan ook een binnenconcert. Buitenconcert is juist met openlucht :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In de Amsterdam arena is altijd een binnenconcert. Als het dak open is ook. Je zou het dan een openluchtconcert kunnen noemen, maar niet een buitenconcert.