Weet iemand een radiozender, met Nederlandse meezing muziek voor op mijn 16de verjaardagsfeest?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (8)

Er zijn de welbekende Holland FM zenders. Maar waarom zet je niet een cd'te op, dan kan je je eigen muziek bepalen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Mag het ook via internet? Dan is Radio Mexico een aanrader!
Leuke is dat je ook plaatjes aan kunt vragen, melig joh als je gasten dat gaan doen op je verjaardag!

Toegevoegd na 1 minuut:
Radio Hollandio is ook leuk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Radio NL. Dat is een leuke zender, maar niet te lang achter elkaar!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100% NL!!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Aprés Ski vind ik zelf wel leuk ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Radio NL, Radio Continue, Simone Fm draait ook veel Nederlandstalig en sommige programma's bij RTV Emmen en natuurlijk alle andere regionale omroepen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
100% nl en soms 538 die hebben de leuke muziek of zoek zelf een lijst liedje uit en laat die afspelen doormiddel van een afspeelijst bijv. op youtube
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op deze site kun je je eigen playlist klaarzetten en meebrullen maar! Veel plezier 8-)