Wat s een goeie site voor blackberry waar je alle muziek kan downloaden rap enz.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.3K

Antwoorden (4)

www.tubidy.mobi
hier download ik mijn muziek voor mijn mobiel
je kan hier vanalles vinden succes ermee
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dilandau is een supergoeie site! En niet ouwe liedjes ook de nieuwe :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik doe het altijd via Mediafire.com
En dan als volgt:
Typ bij Google in: (bijvoorbeeld) "Frans Bauer heb je even voor mij site:mediafire.com"
Zo krijg je allenen maar links naar die site, en vind je altijd wel iets mits het heel onbekende liedjes zijn.
Succes.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Isohunt vind ikzelf een supergoede site om muziek nee te downloaden. Je kunt er bijna alleen albums mee downloaden, dat kan een nadeel zijn, maar ook een voordeel! De site heet dus isohunt.com