Hoe heet dat liedje van dat den haagse politie programma op ned 3? (zie beschrijving)

Het liedje komt als die politieagenten die club inkomen. Ik wil graag weten hoe dat liedje heet. Kan iemand mij alsjeblieft helpen aub?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt waarschijnlijk 'Seinpost Den Haag' en dan zou dat nummer een remix kunnen zijn van DJ Shah Iets met 'Ssab', ofzo). Zoek daar maar even verder op.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oke heel erg bedankt ik ga gelijk ff kijken!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb net gekeken en kon hem niet vinden :(
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik dacht eerst iets van dit:
http://www.youtube.com/watch?v=CFt9B3lCksA
maar begin nu toch te twijfelen...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet ook niet of dat hem is maar ik vind het wel een lekker nummer:p

Antwoorden (1)

Helaas heb ik het antwoord op je vraag (nog) niet. Eerst maar even helder hebben over wélk programma je het hebt. Bedoel je Bureau Seinpost? Dan kunnen we van daaruit verder.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
waarschijnlijk wel
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja over dat bureau seinpost