Waar vind ik een lijst van Oostenrijkse bands en muzikanten van nu?

Ik had een lijstje eerder, maar die ben ik helaas kwijt geraakt. Op internet kan ik maar geen goede lijst vinden. Uit mijn hoofd ben ik nog wel hier op gekomen, dan heb je gelijk een idee in welke hoek ik het zoek:

Saedi
Waldeck
Dunkelbunt
Parov Stellar
Dubblestandart
Mr. Dero
Kruder & Dorfmeister
Sofa Surfers

Ik hoop dat iemand me verder kan helpen. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
5K

Het beste antwoord

De enige lijst die ik kan vinden waar deze artiesten op staan, is deze:
http://www.sra.at/?mode=search&template=band&search=
Ik weet natuurlijk niet of dat dezelfde lijst is.