Ja maar het is verantwoord. Ik vind zelf dat het heel goed past op deze manier in het nummer qua timing
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
....eerlijk gezegd word ik er lichtelijk kriebelig van...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja dat ken ik bijvoorbeeld heb ik dat als ik een meditatiemuziekje op zet van bijvoorbeeld bosgeluiden en je hoort elke paar minuten dezelfde vogel voorbij komen met exact het zelfde geluid, das ook zoiets... gewoon lekker ergens anders naar luisteren :P
Hij zit na de tel, en dat is bewust zo gedaan.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het kan aan mij liggen hoor maar volgens mij is het exact in de maat. Tap maar eens mee met de bass-drum, loopt synchroon.

Toegevoegd na 1 minuut:
Met de bass drum bedoel ik de maat die op 00:30 begint.