Wat is een lekker zangnummer voor op de fiets?

Mag met meerdere stemmen zijn.

Toegevoegd na 1 minuut:
Binnenkort ga ik een aantal mensen bij elkaar zoeken om nummers mee in te studeren; er komen misschien ook instrumenten bij. Dan vormen we een bandje op de fiets.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Het beste antwoord

Queen - Bicycle Race

http://www.youtube.com/watch?v=kpy4xNAnWzM
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (16)

Ik kwam jou tegen oheo,
jij was verlegen oheo.
Loop nu al dagen oheo,
want ik wil je wat vragen oheo.

Heb je even voor mij,
maak wat tijd voor me vrij.
Ieder uur van de dag denk ik steeds aan jouw lach alleen jij maakt me blij.

Heb je even voor mij,
maak wat tijd voor me vrij
Zeg me wat ik moet doen want ik wacht op die zoen kom vanavond bij mij.

Jallalalala, jalalalala
AWM
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
jij kent je klassiekers.........
Hoe sterk is de eenzame fietser die kromgebogen over het stuur tegen de wind, zichzelf een weg baant.

Nummer is van Boudewijn de Groot en wat de titel precies is moet je maar even opzoeken.
14 jaar geleden
Guus Meeuwis - Per spoor

Vooral de kedeng kendeng oehoee
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
This is the life-Amy macdonald
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Snow van de Red Hot Chili Peppers.
Trapt lekker weg.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
en natuurlijk als het regent: I'm singing in the rain, of: it's raining men hallelujah.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
"Als ik tweemaal met mijn fietsbel bel"
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
http://snuffelt.nl/video_100746.html,
best wel een leuk plaatje,voor op de fiets.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Doorgaan - van Ramses Shaffy
en dan doe je voor de gein de tekst van André van Duin er nog achteraan.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Op fietse van Skik
http://www.youtube.com/watch?v=d1bYRaihts0
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
dan moet je wel drents kunnen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haha das waar. Er staan ook engelstalige nummers tussen de antwoorden. Zijn ook mensen zat die van engels geen kaas gegeten hebben, toch? :)
Een lekker liedje voor op de fiets. Waar moet dat aan voldoen? Een lekker ritme vooral. Dat je op de maat mee kunt trappen. Een makkelijk refreintje, zodat je ook nog op stoplichten kunt letten. En een niet te moeilijke melodie, zodat iedereen mee kan zingen. Dan nog een passend thema. Alle variabelen meerekenend kom ik op…

André van Duins Nederlandse versie van Katie Melua’s Nine Milion Bicylcles: http://www.youtube.com/watch?v=WWLFPwfMd6w

(Iets langer oefenen, maar wel veel sfeer…. Bagagedrager van Spinvis: http://www.youtube.com/watch?v=5i0duYakqLY )
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Wat dacht je van "Jo met de banjo, Mien met de mandolien"?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bohemian Rhapsody - Queen
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Mijn achterband is wel wat zacht, maar spring maar achterop! Eddie Cristianie uit het jaar?? zie voor de volledige tekst songtekst.nl Lekker ritme en misschien komt er wel wat achterop.Ook "'als ik 2 maal met mijn fietsbel, bel nou dan weet je het wel, nou dan weet je het wel' van Max van Praag is een gouwe ouwe en wordt zo meegzongen
suc6
Pieter
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
La la la 758628735ste couplet. Ik heb een potje met vet...

Just kidding; Snow Patrol - Shut your eyes
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik luister altijd Meatlof met Paradise by the dashbord light. Fietst heerlijk. En natuurlijk dan ook lekker meebleehren.