Hebben liedjes als We no speak Amaricano en Wie is loesje een bepaald genre? (buiten dance e.d.

Dan bedoel ik oude liedjes die geremixed worden

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Goeie! Ik gok iets van een soort dance variant van foxtrot ofzo, maar ik weet het niet zeker dus vandaar als reactie :P

Antwoorden (2)

Volgens Wikiwaka vallen We no speak Americano en Wie is Loesje onder Dance.

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet trouwens niet of het dan nog onder een bepaalde substroom valt.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee. Het eerste nummer is bijv. latin house, het tweede meer euro house. Oude liedjes worden in allerlei genres gebruikt/gesampled zoals bijv. hiphop.