Ik zoek de zanger van het liedje you raise me up?

Een tijdje geleden kwam die zanger met het liedje regelmatig op tmf enz. Dat is denk ik iets van een jaar geleden. Maar als ik nu op youtube zoek naar de desbestreffende zanger met liedje, kom ik steeds bij andere zangers uit. Hij had ook een videoclip waarin hij ook op een piano speelde heel even in die clip.
Weet iemand misschien wie die zanger was en misschien ook ergens op youtube te vinden is/was.
Toen der tijd had ik het wel gevonden maar ben de naam kwijt.

Toegevoegd na 9 minuten:
Hij is toen ook echt ik denk ook wel met een soort hit op tv geweest.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
4.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoel je de winnaar van popstars, Wesly ..... ?
http://www.youtube.com/watch?v=rZb80l7wVLs

Antwoorden (3)

Het lijkt mij dat je Josh Groban zoekt.

Toegevoegd na 12 minuten:
Anders wellicht Ronan Keating van Westlife: http://www.youtube.com/watch?v=_1_MydgRFZw

Toegevoegd na 11 uur:
in de toevoeging moet "van" worden "met".

Toegevoegd na 11 uur:
in de toevoeging moet "van" worden "met".
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee die zanger had korter haar, ja misschien gek maar dat is nog wat ik herinner en dat hij even met een piano bezig was en ook dat hij naar boven keek als het ware en z`n armen open deed. Als je begrijpt wat ik bedoel.
Secret Garden is een Iers-Noorse groep.

Hun bekendste lied is You raise me up, vertolkt door Brian Kennedy.

Toegevoegd na 1 minuut:
http://nl.wikipedia.org/wiki/Secret_Garden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken dat nummer alleen van Wesley Klein