Wat is de titel van een country song met telkens hetzelfde refrein dat steeds sneller gaat?

Gisteren hoorde ik een country nummer op de kermis, ken alleen de titel niet. Het nummer is erg bekend en zeker een top 40 hit uit ik vermoed de '70's. Het begint erg langzaam en gaat steeds sneller. Het heeft zowat heel de tijd hetzelfde refrein. Wie kan mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.5K

Antwoorden (2)

Wat mij zo te binnenschiet is The devil went down to Georgia - Charlie Daniels Band.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In "Country Road" van Jhon Denver zit ook een versnelling.
Weet niet of je deze bedoeld
Ook dit nummer is door diverse artiesten gespeeld en gezongen.
Pieter