Ik zoek al heel lang een liedje. Wie kan me hiermee helpen?

Het is een salsa-latin achtig lied volgens mij wel redelijk bekend in NL. Het voorstukje van coldplay - clocks komt er ook in voor. (http://www.youtube.com/watch?v=pmej-clcqA4)
wie weet wat ik bedoel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je bedoelt toch niet toevallig dat het nummer "Every teardrop is a waterfall" van Coldplay het zelfde loopje heeft als 'Ritmo de la Noche' of "I go to Rio" he? Dat hebben ze ook al toegegeven ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Beide versies kun je met een Realplayerprogje downloaden en omzetten naar MP3 of Download Free You Tube waarmee je dit ook kunt downloaden als filmpje of als mp3.
veel succes

Het beste antwoord

van clocks ís een 'salsa'-versie, misschien dat je die bedoelt?

http://www.youtube.com/watch?v=-M62zG51_UA
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt!

Andere antwoorden (1)

Bedoel je misschien "Rhythms del Mundo" ?