Welk liedje is dit?

Ik heb een aantal jaren een liedje gehoor op 3fm ik was op weg naahuis van de bioscoop en er was een superblij liedje op. Van de lyrics kan ik niet veel herinneren, maar weet wel nog dat er vrolijk maar eentonig en vaak Wha, wha,wha,wha werd gezongen. Helaas is dat alles wat ik no weet, hoop dat iemand het liedje kent ;)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk niet dat we je hierbij kunnen helpen. Weet je echt niet een klein stukje tekst?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Volgens mij was het het hele lied lang WA WA WA WA WA WA WA... tja is ook lastig ;P

Antwoorden (2)

Velvet empire? Met de wha wha wha song
zie link voor meer wha wha's

wat ook help is zoeken op Lyric wha wha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Helaas :( ik heb toendertijd nog contact opgenomen met 3fm en hun wisten het zelf niet eens -.-
Samwell - "What What (In the Butt)"
http://www.youtube.com/watch?v=fbGkxcY7YFU