lied: Basgitaar, gewoon gitaar, trompet, drum. Wie spelen dit nummer en hoe heet het?

Het is een best oud nummer, dat op Veronica en radio 2 gedraait zou kunnen worden. Het zou ook zomaar eens in de top2000 kunnen staan, maar ik heb geen idee hoe het heet. Er wordt niet in gezongen.

De bas en de drum blijven steeds gelijk.
Het acoustisch gitaar speelt een melodie (beginnend met 2 tonen) en de trompet speelt het na.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.6K

Het beste antwoord

De combinatie lijkt op "Lily was here" van Candy Dulfer en Dave Stewart. Dat nummer is echter met een saxofoon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
je hebt helemaal gelijk! natuurlijk is het een saxofoon en geen trompet... hoe kom ik daar nou bij. Danjewel voor het antwoord!