Waar is Nelly Furtado gebleven?

Ik heb al tijden niets nieuws meer van haar gehoord.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Eind 2009 werd bekendgemaakt dat Nelly Furtado bezig was met haar vierde Engelse album. Maart 2010 werd bekend dat het album Lifestyle gaat heten, en het op 25 mei 2010 uitgebracht wordt. Later in maart is er een liedje, 'Girl Friend In This City', uitgelekt, hiervan is nog niet bekend of dit nummer op het album zal staan. In april is de releasedatum verschoven.

In oktober 2010 werd bekend dat het album Lifestyle niet doorging. In plaats daarvan bracht Furtado een 'the best of'-album, met daarop drie nieuwe nummers: Stars, Girlfriend in the City & Night is Young. De laatste is als single uitgebracht.

Dus ik denk dat ze rond tourt of bezig is met een nieuw album.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

volgens twitter toert die een beetje in de buurt van Toronto atm

http://mobile.twitter.com/nellyfurtado