Weet iemand hoe dit liedje heet?

Afgelopen vakantie was ik in italie geweest (Adriatische kust, camping vigna sul mar) en daar draaide het animatie een super leuk vlot nummer , die de volgende tekst bevat

weehoo weehoo, weehoo weehoo
é no ievento Hawaï
é comme un samurai
siempre el siento
ma es la musica swee un amore
s'escopa s'espazza ieventa a la bazza
nananana nanananana
s'escopa s'espazza ieventa a la bazza.

(Ik heb het geschreven zoals ik het hoorde)
Ik heb overal geprobeerd de titel te achterhalen maar het is me nie gelukt!
Als iemand dit wel weet, zou ik het erg fijn vinden!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ik denk dat dit een liedje is dat ze alleen bij die animatie draaiden, dat het niet algemeen bekend is. Ik kan het in ieder geval niet thuisbrengen. Sorry;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je zou contact op kunnen nemen met de organisatie daar zelf, misschien kun je toch nog ergens aan een mp3tje komen?
Beetje creatief googlen of youtuben op de camping naam + theme of song of entertainment of summerhit of lyrics (lol) hielp rij altijd wel met het vinden naar zulke liedjes :)
Kit nu niet thuis, maar als ik het niet vergeet, zoek ik straks met je mee..