wij zijn 2 DJ's van 13 jaar. wat zijn ongeveer de tarieven dat we kunnen vragen voor een feestje?

wij zijn 2 dj's van 13 en we willen op feestjes draaien. hoeveel moeten we dan rekenen? per uur, per half uur, of...? alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Jullie zijn niet eens oud genoeg om in een discotheek binnen te komen, laat staan nachtelijke uren werken in een disco/club maar als je op thuisfeestjes zwart wilt draaien is 5-10 euro per uur een goed begin
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ikzelf heb 2 vrienden die dj zijn 15 & 16 jaar; ze vroegen 70 a 80 euro om te komen draaien de hele avond, aangezien jullie wat jonger zijn (en ik ervan uitga dat jullie een mindere installatie/lampen hebben) schat ik zo'n 50 euro voor een avond.

veel succes met draaien!