ik wil een eigen online radio maken via radionomy maar de radiomanager doet het niet weet iemand of het met iets anders kan en kan iemand mij helpen?

ik wil al een tijdje een online radio maken via radionomy maar de radiomanager doet het niet weet iemand of het via iets andere kan en kan iemand mij helpen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet eigenlijk helemaal NIKS van radio's af, maar een vriend van mij is mede-eigenaar van een radio en die heeft een bepaald programmatje dat SAM heet. Ik weet niet of je het kent maar het blijkt dat je alleen dat nodig hebt en de code van de radio. Als het dan niet werkt hebben we het over iets anders. (misschien helpt het je maar het zal wel weer niet haha)

Het beste antwoord

ik zou het niet doen het is hartstikke illigaal en je kan er problemen mee krijgen dus gewoon niet doen ( als je iets vind moet je nog muziek kunnen downloaden en en dj programma hebben voor de afspeelijst en het kost je veel tijd)