Hoe zit het met blacklabelmusik en lsd voor verdere inf omschrijving?

Ik bn fan van nino maar ze zeggen dat ie vn blacklabelmusik is maar ook lsd is lsd dan gwn een gang ofso en blacklabel een bedrijf of zijn het alle 2 bedrijven

Xx

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K

Antwoorden (1)

LSD is een rapgroep waar Nino ook deel van uit maakt. Black label music is hun platen label waar Nino de eigenaar van is.

Toegevoegd na 2 minuten:
Dus nog even samen gevat. LSD is geen bedrijf maar een rapgroep. Dino is een van de rappers van LSD.
BlackLabelMusic is dan zeg maar dus het bedrijf die is opgericht door Nino
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel x