Hoe kan je een eigen nummer opnemen en een eigen beat eronder zetten ? In welk programma kan ik geluid opnemen met beats enzo ZONDER film

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
6.1K

Antwoorden (5)

Dat kan heel goed met mixcraft en garageband.

Toegevoegd na 2 minuten:
Garageband is voor alleen voor OS (apple), mixcraft is een programma dat er erg op lijkt, bijna het zelfde, maar dan voor windows.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat kan met bijv. Cakewalk sonar, steinberg cubase, propellerhead reason, fruityloops.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou das toevallig robbie ook, vandaag zag ik toevallig bij het surfen op youtube een paar instructiefimpjes van cubase SX3, moet je eens daar kijken op youtube en je kunt zo aan de slag ! :-) alleen denk ik dat je flink je bankrekening moet plunderen want dat programma zal niet goedkoop zijn haha
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Er is een gratis audioprogrammaatje te downloaden waarmee je je zang , samples mee kan opnemen en bewerken.(knippen,plakken,wegtekenen,stem vertragen , snelheid vertragen/verhogen enz. enz.)
http://audacity.sourceforge.net/

Hiermee kun je mooie bestandjes maken die je vervolgens in (bijna) alle muziek producing/bewerkings programma,s kan gebruiken.

Lees: Cubase , Reason , Catwalk , Fruity loops , dit zijn vrij dure en voor een leek ingewikkelde programma's.

Hier heb je nog iets simpels en gratis.
http://www.softwaregeek.com/download/fleximusic_producer.html

Succes!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik zou persoonlijk toch voor fruity loops gaan. deze is gewoon gratis te downloaden, maar helaas niet legaal.