Hoe veel kost een smsje naar 3FM?

De totale kosten, dus ook het bevestigings smsje.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Dit heb ik gevonden op onderstaande bron.

Hoe werkt de 3FM SMS service?

3333 is het 3FM SMS nummer. Als je daar een SMS naar toe stuurt, komt deze direct binnen in de 3FM studio, waar de DJ's 24 uur per dag de SMS lezen. Een SMS naar 3FM sturen kost 25 eurocent per ontvangen bericht. Dat betekent dat je in totaal (want je moet ook verzendkosten betalen van je eigen abonnement/pre pay) ongeveer 45 cent kwijt bent. 3FM is een publieke omroep. Ons doel is interactie, geen winst. Daarom kost een SMS naar 3FM stukken minder dan naar de andere radiostations.

Een SMS aan 3FM kost dus 25 cent per ontvangen bericht. Als je daarnaast een persoonlijke reactie terugkrijgt van een DJ, is dat bericht gratis.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

€ 1000.-