Hoe kan je een verzoeknummer aanvragen op de radio?

Zowel voor Radio 538, SkyRadio, 3FM etc.

Maakt niet uit of het d.m.v. sms, een belletje of een mailtje gaat, wil het erg graag weten!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
10K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Of zoek t gewoon meteen op op youtube

Het beste antwoord

Op 3fm heb je één keer per uur de request en kan je een plaatje aanvragen.
Bij 538 kan je via de website een aanvraagje doen.
En bij sky kan het niet, hier kun je wel de playlist op de website bekijken
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Het verschilt per radio station, meestal kun je 't smsen of mailen, maar bijvoorbeeld bij radio 538 kun je t ook gewoon op de website doen!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
er staat toch egt radio538.nl/web/show/etc... je vroeg toch ook niet om een specifiek station?
Bij 538 kun je ook een sms sturen naar 5380
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bellen, mailen, twitter, msn, facebook, de meeste zenders gebruiken bijna alle sociale medie. Je kunt zó de studio in