Prince zingt het volgende:
"I am the Continental
I am the main thing
Whatever come 4 and after me is yin yang
Why settle 4 a star when u can have the sun?
C'mon let me do u like u want 2 be done."

Een continent is simpelweg een continent. Maar figuurlijk gezien kan het veel meer betekenen. Een continent is een groot geheel, geen eilandje, geen schiereiland, maar het grote massieve stuk land. In America zeggen ze ook weleens 'the continent' als ze het over het oude Europa hebben, het land waar alles en iedereen vandaan is gekomen, de oorsprong.
Door aan zichzelf te refereren als continent wil Prince in deze tekst zeggen dat hij groots is, de basis, het begin, de oorsprong. Als het andere is slechts een afgeleide.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het antwoord van ItIsLeClerc lijkt me ook heel aannemelijk. Maar gezien Prince zichzelf nogal graag verheerlijkt, ga ik ervan uit dat dit het antwoord is dat dichtst bij de bedoelde betekenis ligt.

Andere antwoorden (1)

Met een 'continental' wordt iemand bedoeld die seks heeft gehad met iemand van elk van de zes continenten.
Let ook op de laatste zin: C’mon let me do u like u want 2 be done.