Wie weet de titel van het beschreven liedje?

Ik heb hem ergens in Amerika op de radio gehoord, ik kon hem zowat meezingen, ik herinner me dat ik hem vroeger wel eens heb geluisterd. Maar wat de titel is enzovoorts ben ik volledig kwijt. Zoektocht op internet heeft niks opgeleverd. Het is een typisch jaren 60 liedje, met zo'n orgeltje. Ik dacht te horen:
Ooh do i do i
Ooh baby
... wake up call

ye ye ye

In de coupletten iets met: Day and Night
Nog iets, Girl in my hair (Ik schrijf hier vreemde lyrics op, maar ach)

Het is gezongen door een jongen, soms schreeuwt hij, hij zingt ook een beetje klagerig.

Ik hoop dat iemand de titel + band voor mij heeft?

Toegevoegd na 2 uur:
http://www.youtube.com/watch?v=dYptJJsV8f0

http://www.youtube.com/watch?v=K8RcCYYW-e8&feature=related

Het liedje komt ook echt uit de jaren 60.

Toegevoegd na 2 uur:
De bovenstaande links zijn liedjes in de zelfde stijl

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je misschien bob dylan?
probeer anders eens te zoeken op google naar protestzangers