Zoek een nummer,waar het gaat over een scounting met knappe meiden en kneuzen?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik weet enkel nog de clip:S

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Misshien is het Hellogoodbye - Here (In Your Arms) ???
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ben benieuwd of het juist is. En bedankt voor het +je! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedankt voor + :D!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat was hem namelijk erg bedankt voor het antwoord plus de reacties

Andere antwoorden (1)

Alphabeat?
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Neej tis een nummer waar je in de clip ziet,dat een groep knappe meiden in aanraking komen met een soort schaakclub(ff alleen ter info)uiteindelijk staan ze wel met elkaar te dansen