Weet er iemand een gratis en goed remix programma?

Ik zoek gewoon een simpel remix programma voor een paar liedjes te remixen voor mijn dansgroep.

Toegevoegd na 5 minuten:
Werkt er iemand met het programma Winamp ? Zo ja is het een goed programma en kun je er de basis mee ?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.8K

Antwoorden (3)

switch sound file editor

Toegevoegd na 1 minuut:
van nch.
maar deze is ook goed
http://audacity.sourceforge.net/?lang=nl

Toegevoegd na 2 minuten:
http://www.nch.com.au/wavepad/index.html

gebruik ze beide voor mijn mixen.
ik vind die van nch het best.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
acid xpress is een goede, ik heb vroeger altijd de pro versie gebruikt, maar die werkt niet meer op mijn pc, Xpress daarintegen is gratis, en doet vrijwel alles wat acid vroeger ook deed.

je kan hem downloaden op de site bij bron
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb een professionele studio , wij werken meestal met protools maar die is voor thuisgebruik daar niet handig voor.

was ik je kan aanraden is cool edit pro ! versie 2 liefst

dat is een simpel programma, even stoeien maar als je het doorhebt kun je geweldige dingen er mee maken , vooral mixen !