Waarom hebben de mensen van Popstars altijd een koptelefoon op?

Ze hebben altijd een koptelefoon op, maar dan hoor je de mensen toch niet goed zingen? Of heb ik het nou mis?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (2)

Ze horen dan het directe signaal van de microfoon zonder het publiek en zonder de muziekband.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het lijkt mij heel gek dat ze alleen de kale stem te horen krijgen.
Waarschijnlijker is dat ze de mix van orkestband en stem (voorzien van een klein beetje galm) te horen krijgen zodat ze de muziek als geheel kunnen beoordelen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik nam altijd kale stem aan, maar dat zou ook heel goed kunnen.
Zo horen ze alleen de persoon zelf zingen zonder achtergrondmuziek