Wie weet hoe dit nummer heet? (davis & may, techno, essentials, proton radio)

Ik zit al een hele tijd met een niet te vinden nummer, wat toch wel meesterlijk dik is! Het komt uit een set van Davis & May - back home essentials on proton radio - 07 Aug 2009. Het nummer begint iets na 42:00 en eindigt rond 47:30. Ik kan nergens een tracklist vinden van die set. Weet je hoe dit nummer heet en heb je de set (zo niet, download hem! Zeker de moeite waard!), laat het me alsjeblieft weten! Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (1)

Hier is de tracklist

01 Edit Select - Bauer [Ostgut Ton]
02 Marcel Dettman - [Ostgut Ton]
03 Extrawelt - Trummerfeld [Cocoon]
04 Pielfein - Una Cena Con El Diablo [Back Home]
05 Reststrom - Batch
06 Zoo Brasil & Adam Sky - Cercle Jerk [Turbo]
07 Battles - Tonto (Four Tet Remix)
08 Dual Shaman - Ocean Breeze [Manual]
09 Robsounds - Never In The Moonlight [Klangwelt]
10 Kjofol - Focus [Klangwelt]