?? zijn er sites ?? waar je gregorian chants nummer mee kan lezen kwa de teksten er ook een vertaling bij staan in het engels of nederlands

alvast bedankt

Toegevoegd na 39 minuten:
en waar ken je cd's kopen met gregorian chants bedoel dan de oude a capella chants niet die moderne style

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.2K
Amadea
12 jaar geleden
Bedoel je de oude Gregoriaanse zangen die a capella gezongen worden? Of gaat het om die popmuziek met beat en synthesizer eronder?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de oude gregorian chants a capella

Het beste antwoord

Je kunt op youtube intypen gregorian chants english lyrics, dan krijg je zowel de zang te horen als de engelse tekst te zien.

Toegevoegd na 48 minuten:
Bol.com heeft diverse gregorian chants cd's te koop
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
een mooi antwoord een dikke dubbele ++
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dank je dirk

Andere antwoorden (1)

Compact discs met Gregoriaanse zang kan je vinden in alle muziekzaken die ook klassieke muziek verkopen. De opnames uit het klooster van Solesmes zijn erg mooi.
Je zou ook het "Gregoriaans missaal" kunnen kopen, waar alle Gregoriaanse gezangen met muzieknotatie en de Nederlandse vertaling in staan. Via religieuze boekhandels of online te bestellen. ISBN 2-85274-135-0; kost 27 euro.
Amadea
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
mooi antwoord een +