heeft iemand een idee waar je goede kwaliteit mp3 muziek kunt downloaden voor op de mobiel en downloaden met je mobiel?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.8K

Het beste antwoord

Je kunt het beste DVD VideoSoft downloaden. Bij dit programma hoef je alleen maar links van YouTube te kopiëren en te plakken en dan klikken op downloaden. Dan krijg je gewoon het nummer van YouTube (met dezelfde geluidskwaliteit e.d.). Ook kun je met dit programma filmpjes van YouTube downloaden. Je kunt je op verschillende manieren downloaden: van Youtube naar MP3, van YouTube naar iPod/iPhone en van YouTube naar Mobiele Telefoon (bij deze vorm kun je ook het merk van je mobiel aanklikken). Succes! :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klinkt heel handig, dank je wel voor de tip

Andere antwoorden (4)

Itunes is goed, kost wel geld, maar dat vind ik meer dan normaal :)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan ze ook zelf van youtube downloaden dan heb je meestal een hele goede Mp3 file
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4shared.com, ga met je mobiel naar deze site en dan kan je daar ter plekken nummers downloaden, je kan ook op hun mobile site de app downloaden zodat je via die app gratis muziek kan downloaden op je mobiel. over het algemeen werkt het vrij goed, tevens kan je via deze app ook nog eens betaalde apps, gratis downloaden als je de bestandsnaam ook weet
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je ze eerst gratis download op je pc via beemp3, dan kun je via een kabeltje met je mobiel die zit er meestal wel bij anders zou je die nog altijd wel een een telefoon winkel ofzo kunnen kopen voor je mobiel en het zo overzetten. Dat doe ik altijd en het is altijd goeie kwaliteit en nog gratis ook!