Van welk lied is de beat, waar lange frans rapt op dit filmpje:

http://www.youtube.com/watch?v=xE9CQXZLDtk&feature=related

??

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Volgens mij gemaakt door Giorgio Tuinfort, die ook nog met Michael Jackson heeft samengewerkt.
AWM
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Lijkt me een orginele beat. Aangezien een sample maar 10 seconde gebruikt mag worden, zonder er grof voor te betalen. En Lange Frans lijkt mij niet de artiest die dit er voor over heeft...
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Dit is niet waar, je moet altijd de rechten regelen als je andermans werk wilt gebruiken. Er is geen regel die zegt dat samples korter dan 10, 8, 7 seconden gratis zijn. Dit is een broodje aap verhaal. Een compositie kan men gratis namaken (in Nederland dan) 70 jaar na het overlijden van de componist, een originele opname mag men 50 jaar na het uitbrengen gebruiken. De werken van de meeste klassieke componisten mag men bv gratis uitvoeren, maar de opnames moeten ouder zijn dan 50 jaar om gratis te gebruiken.