Ik wil muziek downloaden, geen lineaire en frostwire, welke is goed?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.5K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kopen. Mensen zoals jij maken de muziek industrie kapot. Of je kan het legaal downloaden bij iTunes bijvoorbeeld.

Antwoorden (9)

beemp3.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
BitTorrent is uTorrent, moet je wel met torrents gaan werken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is = of
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
beetje omslachtig
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Tenzij je hele albums download, dan zijn p2p netwerken omslachtig.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dan wel ja.
Mp3raid.com
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik gebruik altijd Ares.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ga naar google en typ pirateapp en download die even opslaan ergens doe wel de nieuwe update ga dan ff naar dat moersleuteltje en klik dan ff waar je je muziek wil
en dan kan je gewoon downloaden als je iets in typt in de balk
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
dilandau mp3skull werken ook op je telefoon
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gebruik YouTube to mp3 converter. Handig, makkelijk, snel en veilig!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
iTunes! Ik wordt er gek van dat tegenwoordig 'normaal' is om muziek illigaal te downloaden... Dat is DIEFSTAL!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
nou, ik zou wel muziek willen kopen maar ja ik heb geen credit card en ik heb ook geen zin om een heel album voor 30 euro te kopen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb ook geen credit card, maar ik gebruik gewoon de iTunes cards sowieso al bij elke muziekwinkel en postkantoor te koop zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
denk je echt dat ik helemaal naar buiten ga omdat ik een liedje wil dat ik na een maand ofzo al niet meer luister
www.gosong.net