Ik wil mezelf graag keyboard leren spelen. Hoe kan ik dat het beste doen. Welke sites of filmpjes kan ik het beste gebruiken?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek

Antwoorden (4)

De zogenaamde "How to" filmpjes op Youtube.

Zoek op Youtube maar eens met de zin: How to play a keyboard. Honderden filmpjes ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Op YouTube staan veel filmpjes waarin de beginselen hiervan worden uitgelegd
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
op youtube, google video enz staan heel veel tutorials hiervoor daar kan je alles vandaan kijken en je hebt de beginselen zo onder de knie. s6
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De muziekschool, daar kun je nog altijd het beste muziekinstrumenten leren bespelen.