Hoe kun je muziek op je ipod zetten zonder hiervoor te betalen?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
5.5K

Antwoorden (9)

illigaal de muziek downloaden en dan via itunes op je ipod zetten.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
cd`s lenen,rippen,en dan op je ipod.simpel,gratis.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Naar www.video2mp3.net gaan en dan naar je nummer op YouTube gaan en dan de link pakken en dan op videomp invoeren en dan download voor mp3 en dan op bureau blad en dan naar iTunes slepen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Illegaal downloaden dat kan bijvoorbeeld via bitcomet dan kan je via theparitebay op bitcomet downloaden en vanuit daar in een mapje zetten en het naat je itunes verslepen als je meer vragen heb reageer ff op me
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ja ik bedoel bittorent
Download youtube converter: http://www.dvdvideosoft.com/products/dvd/Free-YouTube-to-MP3-Converter.htm
en dan moet je een lied vinden op youtube en plak de bron op youtube converter en dan via usb naar je ipod
er staat alleen mp3 maar voor mijn ipod gebruik ik het ook
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek naar muziek die rechtenvrij is, dat is gratis en legaal. Hier is een site: http://freeplaymusic.com/
Op deze site zijn ook artiesten die bepaalde nummers gratis aanbieden: http://www.last.fm/home/freemp3s

Toegevoegd na 22 seconden:
Nummers downloaden en in iTunes plaatsen. Synchroniseren en klaar.
Kimath
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Niet eens Dubstep? |:
Kimath
12 jaar geleden
Misschien ergens op de Last.fm site, het ligt aan de artiest of ze dit online zetten of niet.
Gewoon het programma "Freecorder" downloaden.Daarmee wordt alle muziek die je luistert en filmpjes die je bekijkt meteen op de harde schijf gezet van de pc.Er zit een converter bij waarmee je alle video's en muziek kan omzetten naar het formaat wat de ipods en andere merken audio/videospelers ondersteunen.Dit programma gebruik ik hier zelf ook voor het omzetten van muziek en clips voor mijn spelers van het merk archos.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
gewoon muziek downloaden en die via de kabel er op zetten
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Je kan verschillende dingen doen:
1. Je kan muziek downloaden via een youtube converter. Gewoon 'youtube converter' intypen in google en je vindt een aantal goede. Hiervoor hoef je in principe niets te downloaden, dit gebeurt allemaal via internet.

2. Dit kost misschien meer werk, maar ik vind het zelf een fijnere methode. Het klinkt erg ingewikkeld maar dat is het absoluut niet. Je moet eerst utorrent downloaden. Gewoon utorrent op google intypen en de nieuwste versie downloaden. (levert geen virussen op en is heel betrouwbaar)

Dan moet je videora ipod converter downloaden. Hiermee kan je de torrents die je via utorrent gedownload hebt op je ipod zetten. (Het werkt ook voor films, youtube videos, etc.)

Hierna moet je een goede torrentsite vinden zoals piratebay.org (de populairste en handigste naar mijn mening). Je kan elke torrent downloaden die je maar wilt, zolang er meer veel seeds zijn, en je download van iemand waar een schedel bijstaat. (Elke schedel heeft een andere betekenis meestal zijn het trusted = vertrouwde mensen of VIPs, of medewerkers van de site zelf. Zo weet je zeker dat je geen virussen krijgt. Om zeker te zijn dat het veilig is, en van goede kwaliteit moet je altijd even de comments lezen).

Als je je torrent download (film of muziek of wat dan ook) zal dit automatisch gebeuren in utorrent. Daarna moet je het bestand via videora omzetten tot een bestand dat op je ipod kan, en het opslaan in een map. Dan naar itunes: klikken op Bestand, map toevoegen, en de map selecteren waarin je het hebt opgeslagen.

Als mijn uitleg een beetje vaag was kan je altijd nog naar deze site gaan waar in stapjes wordt uitgelegd wat je precies moet doen. (het werkt voor films hetzelfde als voor muziek)

http://electronica.infonu.nl/multimedia/43732-films-downloaden-en-op-je-ipod-zetten-tutorial.html