waar kan ik het liedje you are so beautiful van joe cocker vinden?

en dan met gitaar en dat die zelf ook nog zingt, maar niet live! pleas help me!!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.4K
Amadea
12 jaar geleden
Dat ga je niet vinden. Want de studio-opnames zijn met pianobegeleiding. Als hij het op een podium zingt met gitaarbegeleiding dan is het altijd een live opname.

Het beste antwoord

Bekijk deze video op YouTube:

http://www.youtube.com/watch?v=bor44-RK44U&feature=youtube_gdata_player
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja hij is wel goed , alleen... het is niet met een gitaar

Andere antwoorden (2)

Dit intypen bij youtube:
Joe Cocker you are so beautiful lyrics.
Dan is het niet live.
Of kijk bij zijn vevo
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hier heb je een 'gitaarlesson' van: you are so beautiful