Wat word hier nou precies bedoeld?

Super mooi liedje en begrijp het ook wel, maar mis toch enige duidelijkheid...

http://www.youtube.com/watch?v=6aWj4vZiUpQ&translated=1

Toegevoegd na 6 minuten:
ben benieuwd maar jullie antwoorden...

ik begrijp het letterlijk wel, maar inhoudelijk mis je nogal wat punten en komma`s enzo in de tekst. best verwarrend.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek

Het beste antwoord

Met deze tekst bedoelen ze, Het is makkelijk om te zeggen dat je van me houdt, maar het is moeilijker om dit te laten zien, voelen.
Trouwens, ik kan dit liedje zo mee zingen, maar nu ik het zo lees hoor ik ook pas wat ze echt zingen. Mooie tekst.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Hij zingt dat hij niet wil dat zijn vriendin ZEGT dat ze van hem houdt, maar het hem laat merken.

In een couplet zingt hij: als ik een gebroken hart heb, en ik neem die woordjes weg, wat zou je dan zeggen. Dan kun je niet 'ik hou van jou' zeggen om alles weer goed te maken.

Wat er vooral in naar voren komt is dat het laten merken uiteindelijk makkelijker, en vooral duidelijker en eerlijker, is dan de woordjes zeggen.