Weet iemand waar ik bladmuziek twee reebruine ogen voor trompet kan vinden?

Ik wou het graag spelen op de begrafenis van mijn opa. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
2.4K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Gecondoleerd met het overlijden van je opa. Hoop dat je dat nog op tijd voor elkaar krijgt! Wat bijzonder dat lied te spelen. Heel speciaal voor je opa!

Antwoorden (1)

In de 2 plaatjes hieronder vind je de bladmuziek. Het is een 2-stemmige notatie, maar ik hoef jou als trompettist natuurlijk niet te vertellen, dat je de bovenste melodie moet hebben. En voor alle zekerheid: het plaatje verschijnt in het klein, maar als je erin klikt met je muis, wordt het veel groter, en leesbaar. Als je de plaatjes opslaat, kun je ze uitprinten.

Van harte gecondoleerd met het overlijden van je opa.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel erg bedankt! Nu kan ik het in duet-vorm spelen met mijn zus! Nogmaals hartstikke bedankt!!!