Ik zoek een liedje?

Hallo,

Ik zoek een liedje. Het is een zomers nummer. Met gitaar er in. Ik hoorde ht woensdag voor de koen en sander show. Ik weet niet zeker of er in gefloten word maar je kan er in iedergeval lekker mee meefluiten.

Ik heb al gezocht op internet zonder resultaat.

Alvast bedankt

Gr Thom

Toegevoegd na 1 uur:
gevonden het was you and me van Milow. Heb heel de uitzending terug geluisterd maar ik heb hem :P

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow en het liefst alleen de titel + zanger en geen link;) Alvast bedankt,
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het is trouwens ook een heel rustig liedje met gitaar met/of piano
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kijk even op www.3fm.nl naar de playlist. Daar zal hij tussen moeten staan.

Het beste antwoord

Dotan - Daydreamer
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

All summer long van Kid Rock?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee sorry maar die is wel gaaf ;)
Crystal fighters-plage?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het Juanes met La Camisa Negra? Vrij oud maar heeft wel alle dingen er in die jij hoorde.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee ook al niet :p maar bedankt