Wat is goede dansmuziek?

zo van die muziek waarop je kan meedansen, zoals lief klein konijntje, hoofd schouders knie en teen, macarena, tjoeke tjakke, de pizzahut,...

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
1.4K

Antwoorden (11)

Nou, goeie dansmuziek wil ik het niet meteen noemen, daarvoor drink ik vrees ik te weinig, maar in dit rijtje mis ik absoluut nog de favoriet op dat soort feestjes ; de Kabouterdans van Kabouter Plop.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
tjoe tjoe wa :D

http://www.youtube.com/watch?v=_yOwyBvJwS8
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ben je niet in de bonen met zuip en feestmuziek waar synchroom op gehost kan worden?
Zoals de vogeltjesdans?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het is ook niet mijn soort muziek, maar dat is niet jouw vraag ;-). Ik zou in dit rijtje nog de Vogeltjes dans toevoegen, lekker simpel dansje en iedereen heeft dit snel onder de knie..
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ehm... bij dansmuziek moest ik persoonlijks toch aan iets anders denken maareh, ik denk dat je hierbij zeker niet stil kunt blijven zitten ;)

Toegevoegd na 18 minuten:
Ik heb nog een leuke voor je :D
http://www.youtube.com/watch?v=Z6Rt-tmi2LU
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet niet wat je leeftijd is, wat ik lekker vind is dit en alleen er al naar kijken.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ga eens op vakantie met Kids World of op een Roompot resort. Daar wordt dit dagelijks gedanst, en verkopen ze vele CD's met al deze muziek erop. Er zijn vast nog meer plaatsen. En bovenstaande tips natuurlijk.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
de dakdikkers - cowboys en indianen

ik heb een uitgebreide kennis van muziek,
maar dit soort muziek hoor ik liever niet te vaak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Van het tweede nummer ga ik altijd enorm van uit mijn bol.
http://www.muziekstromen.nl/bruckner/index.php?work=symf9
(eerst lekker intro'tje tot aan 00:40) :-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Goeie vraag! Ik denk dat dat net zo persoonlijk is qua smaak als b.v. goed eten. Het is dus een kwestie van smaak naar mijn mening :-)!