Luisterboeken voor MP3 speler, waar kan je die het beste downloaden (gratis) dus? (nederlandstalige boeken)

Ik wil graag luisterboeken downloaden zodat ik die mooi op mijn mp3 kan luisteren tijden het werk, nu ben ik erg benieuwd wat nou een goede site daarvoor is? iemand ideeen? het moeten het liefst nederlandstalige boeken zijn.
dankjee!

Toegevoegd na 7 minuten:
ik heb geen CD speler in me mini laptop, dus kan niet de boeken bij de bieb lenen, iemand anders nog tips?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
4.3K

Antwoorden (2)

Het gemakkelijkste wat je kunt doen is naar de bibliotheek gaan, daar luisterboeken lenen, en dan zelf op MP3 zetten. Zo doe ik het altijd en dat werkt perfect.
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik neem aan dat deze luisterboeken op een CD staan?
ik heb alleen een minilaptop zonder CD-plek. dus ik kan ze er dan ook niet af halen..?
evengoed bedankt!
itsme
12 jaar geleden
Staan inderdaad op CD in audiobestanden.
Hou er rekening mee dat downloaden enorm veel tijd vergt, je praat over meerdere CD's per luisterboek.
Dan is misschien een externe CDspeler te lenen ergens?
Bij isohunt.com heb ik er laatst heel veel gezien en een aantal gedownload. Zijn wel veelal thrillers, ik weet niet of dat ook een beetje jouw genre is.