Wat doet George Michael nu?

Ik heb een hele tijd geleden gehoord dat hij geen albums meer uitbrengt, maar in het vervolg zijn nieuwe muziek gratis op internet zou aanbieden. Is dat zo?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
hij is druk bezig op openbare herentoiletten.;-)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik durf het bijna niet te zeggen, na het kijken van die film van Michael Jacksons in de helicopter.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
ik hoor af en toe dat ie weer eens betrokken was bij een verkeersongeval waarbij hij volgens eigen zeggen "nuchter" zou zijn geweest

Het beste antwoord

Als echte George Michael fan (ja, kom maar op met de minnetjes :P) weet ik dat hij is gestopt met touren. Hij heeft enkele jaren geleden al aangegeven zijn muziek in de toekomst online te willen verstrekken, dus dat gaat vast en zeker gebeuren.

Verder heb ik begrepen dat hij zich bezighoudt met kunst en een 929 vierkante meter galerie bouwt in Dallas, samen met partner Kenny Goss voor hun verzameling Britse moderne kunst.

Een quote: "I want to divorce myself from pretty much everything public after the tour. In the future, I don’t want to be making and releasing physical CDs, and I don’t want to be charging people for my new music.”
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ja jeetje, niets aan toe te voegen dus! +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
valt mee he die plusjes haha +1
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Blergh, George Michael...
Je antwoord is daarentegen helder en geeft ook daadwerkelijk antwoord, zie je niet veel :p
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Bedankt beide :) Had me al schrap gezet voor een lading minnetjes voor het openlijk toegeven van mijn liefde voor George Michael :P Maar dit valt nog reuze mee hehe :D
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1, die liefde delen we
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
@kirstenwind ahh, wat leuk :))
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
:) Hij staat ook op mijn ipod hoor.... +1 voor het duidelijke antwoord.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
+1 en waarschijnlijk ook het beste antwoord. Ook ik draai regelmatig Goerge Michael en zelfs af en toe Wham.
De quote die je geeft is de uitspraak die ik bedoel. Bedankt voor je heldere uitleg en mooie antwoord.

Andere antwoorden (2)

ik denk dat hij ligt bij te komen van zijn ongeluk gisteren met de auto in engeland!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Even als aanvullen op de bovenstaande antwoorden: Ik had begrepen dat hij nog wel te boeken is om privé-feesten op te leuken met zijn muziek. Echt goedkoop zal het echter niet zijn. In het roddel-cicuit worden bedragen van 2 ton per optreden genoemd.