Zijn er nog winkels (020) waar je cd's van klassieke muziek kunt kopen, waar je vooraf het cd-boekje kunt inzien? Dus zonder cellofaan om de cd's?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
3.7K

Het beste antwoord

In groningen zit een klassiek-winkel in de oude ebbingestraat, daar kan je gewoon in de hoesjes snuffelen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
jammer dat Groningen niet 020 heeft;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
sorry... :P had de 020 niet als regio gelezen, misschien volgende keer 'regio Amsterdam' neerzetten?

Andere antwoorden (2)

Je zou het bij Concerto kunnen proberen, dat is echt een zaak die gerund wordt voor en door liefhebbers, en waar je bijzonder prettig geholpen wordt, dus goeie kans.

PLATOMANIA / WINKELSCONCERTO Utrechtsestraat 52 -60. 1017VP Amsterdam tel: 020-6235228 ... Concerto is een zaak waar muziekliefhebbers nog echt de tijd nemen om urenlang door ...
www.platomania.eu/winkel/list
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
In Amsterdam heeft nog een aantal cd zaken waar men klassieke cd's kunt kopen. Naast "Concerto" zijn er nog een paar andere winkels als Broekmans & Van Poppel, Van Baerlestraat 94/ V.O.F. Charles Muziek, Weteringschans 193/

Toegevoegd na 3 minuten:
La Guitarra Buena, Reestraat 14/ Le Disque dÓr Gelderlandplein 211