Hoe heet deze band?

Het was een keertje bij giel bestaande uit een groep als het goed is Nederlandse mannen in pak en de leider was kaal

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zijn er zooooo veel. Weet je niet iets meer? In welke taal zongen ze? Hoe lang is het ongeveer geleden dat ze bij giel waren?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik zat al bijna aan de Los Angeles Voices te denken, is een groep van Nederlandse mannen in pak, maar de leider is niet kaal, dat is Gordon.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
en dat had ze zich vast die man met dat engelenhaar herinnerd;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Engelenhaar? Schaamhaar op zijn hoofd bedoel je
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ik bedoel niet Gordon, maar die vent met dat rare lange witte haar (en dat wil je niet als schaamhaar hebben;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Oh, die... (even foto gegoogled).
Laat maar zo zeggen: dat wil ik helemaal niet hebben, niet als schaamhaar en niet als gewoon haar
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
bedoel je dat je de band bij dwdd hebt gezien waar Giel Beelen tafelheer was?

Antwoorden (4)

Misschien bedoel je Bløf?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bedoelt U soms "De Zaak" ,want ik herinner me een bezoekje van deze mannen bij Giel. Verder zou het nog Lange Frans en mannen ,kunnen,zijn.

Groet:Zoekertje

Toegevoegd na 32 minuten:
De groep SBV staat voor Rowin Schumm, Wil Boerboom en Tjaart Venema.

http://de-megaman.blogspot.com/2008/05/hansen-tomas-gepusht-door-giel-beelen.html
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als het geen NL mannen waren (je zegt "... als het goed is NL mannen") zou het de band 'Hurts' kunnen zijn. Toevallig gezien bij Pinkpop. Supergoeie band en zien er altijd heel netjes uit, in pak enzo.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee, want de frontman is niet kaal :P
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ow.. ;).. Maar wel een goeie band! (y)
Was het een band, of deden ze iets acapella? dan zou het ook nog montezuma's revenge geweest kunnen zijn.