Ik ben op zoek naar een liedje,wie kent dit lied?

Er wordt steeds gezongen Bellamia domessei of zoiets.Een zanger met een hele mooie bariton stem en een zangeres die het refrein meezingt.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
1.1K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik denk dat het hiet om een italiaans nummer gaat en dat de tekst die je hoort het volgende is: Bella mia dove sei (Mijn schat waar ben je). De artiest weet ik (nog) niet, misschien dat ik er nog wel op kom.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat zou heel goed kunnen.Ik vind het zo'n mooi lied maar kan het niet vinden.Je krijgt wel alvast een +
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Moet je het wel even als antwoord plaatsen.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik moet dan meteen denken aan zangers als Andrea Bocelli en Alessandro Safina. Misschien een duet met een zanger. Maar het liedje wat het dan zou kunnen zijn heb ik nog niet gevonden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
De duetten van Bocelli met diverse dames ken ik wel, maar die tekst niet. Voor zover ik weet heeft Safina geen duetten gemaakt...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als je op Youtube zoekt op "Alessandro Safina duet" vind je er wel een paar, maar misschien zijn dat meer gelegenheidsduetten en zijn die niet op CD uitgebracht.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welke zinnen hoor je nog meer? Ik ben voor je aan het zoeken bij allerlei Bella Mia's :-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hallo, ik wil je graag helpen zoeken (ben ik goed in :-)), maar heb nog iets meer informatie nodig. Is het een klassiek nummer? En welke taal denk je zelf dat het is? Komt het veel op de radio? Weet je nog meer zinnetjes? Of heb je het lied al?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Nee,het komt veel op een piratenzender maar het wordt wel gezongen in het Italiaans.Dus meer woorden weet ik niet.Sorry!!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
H'm, lastig. Misschien kun je de volgende keer meer zinnen te onthouden. Ik heb me rot gezocht, maar vond hem niet. Succes ermee!
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dankjewel voor het zoeken.

Antwoorden (2)

Zou het "Ritmo de la noche" kunnen zijn?
Zijn precies nogal veel uitvoerders van dit nummer, dus je zal even moeten zoeken op youtube voor de juiste versie.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het niet Vivo Per Lei van Andrea Bocelli ?