Welke lied is dit

Is een liedje van rond het jaar 2000
En een stukje (misschien het refrein) ging van:

"and she tried,yes she tried to run away but you didn't let her go away"

Vage beschrijfing sorry meer weet ik niet en het word door een vrouw gezongen.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in: Muziek
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Welk*
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twarres bestond uit Mirjam Timmer en Johan van Veen, helaas is Johan door ziekte gestopt.

Antwoorden (4)

Als ik het goed heb is het twarres met stream.

Toegevoegd na 6 minuten:
bedoel natuurlijk she couldnt laugh zoals mn onderbuur het beschrijft ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Stream bevat alleen muziek en daarbij zingen ze niet. Verder een prachtig nummer.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
ja idd was ff in de t war res ;-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
:-D
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Kloptt dt wass hem bdankt
Twarres / she couldnt laugh
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dit is heel zeker weten twarres- she couldn't Laugh
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Twarres - She Couldn't Laugh lyrics

When I saw you guys dancing in the sun, a shadow fell on my heart
You were the worst mistake she ever made

And she laughed too loud at your jokes, yes I know you were funny
But I couldn't laugh... because I knew where it would lead.

Now the anger has drowned out all the jokes, she doesn’t laugh anymore
See the pain in her smile

And she's tried, yes she's tried to run away, but you would not let her go
You are her ball and her chain

Now I wish you were dancing in the sun, but the steps were all wrong
So release her from her chains now

With your jokes you imprisoned her heart, you never gave her a chance
She never knew you couldn't dance...

Now the anger has drowned out all the jokes, she doesn’t laugh anymore
See the pain in her smile

And she's tried, yes she's tried to run away, but you would not let her go
You are her ball and her chain

Now I wish you were dancing in the sun, but the steps were all wrong
So release her from her chains now

With your jokes you imprisoned her heart, you never gave her a chance
She never knew you couldn't dance...